|
|
کدخبر: ۱۸۵۹۳۴

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در دیداری حساس در میانه جنگ اوکراین و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، دیدگاه‌های خود را درباره توقف جنگ و نقش پوتین مطرح کردند.

در میانه افزایش تنش‌ها میان اوکراین و روسیه، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، روز جمعه در یک دیدار رودررو ملاقات کردند. این دیدار که در زمان حساسی از جنگ اوکراین و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، به طور ویژه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. 

 

 

زلنسکی در این ملاقات اظهار داشت: "فکر می‌کنم ما یک دیدگاه مشترک داریم که جنگ در اوکراین باید متوقف شود و پوتین نباید پیروز شود." از سوی دیگر، ترامپ این دیدار را "نشانه‌ای خوب" دانست و گفت: "همین که امروز با هم هستیم، نشانه‌ای بسیار خوب است."

این دیدار در شرایطی حساس صورت گرفت که جنگ روسیه و اوکراین همچنان ادامه دارد و ترامپ و معاون رئیس‌جمهور آمریکا، کامالا هریس، رویکردهای بسیار متفاوتی نسبت به این بحران اتخاذ کرده‌اند. هریس اخیراً حمایت خود را از اوکراین اعلام کرده و اظهارات ترامپ مبنی بر لزوم پایان سریع جنگ با یک توافق را به عنوان "تسلیم" محکوم کرده است.

 

 

این موضوع نشان‌دهنده پیچیدگی‌های سیاسی و بین‌المللی پیرامون جنگ اوکراین است که به یکی از محوری‌ترین مسائل انتخابات آینده آمریکا تبدیل شده است.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار