|
|
کدخبر: ۱۸۵۸۰۷

طبق مطالعلت انجمن بزرگ اچ پی وی ایران زگیل تناسلی به عنوان یکی از شایع ترین بیماری‌های مقاربتی شناخته می‌شود که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با آن مواجه هستند. این بیماری که توسط ویروس HPV ایجاد می‌شود، از طریق ارتباط جنسی از فرد به فرد منتقل می‌شود. شناخت علائم زگیل تناسلی در زنان و مردان اهمیت بسیاری دارد. از این رو انجمن بزرگ اچ پی وی ایران با اطلاع رسانی و ارائه بهترین راه های درمانی از سوی سازمان بهداشت به عنوان بزرگترین و بهترین مرکز برای درمان بیماری اچ پی وی معرفی می شود.

انواع زیگیل تناسلی در مطالعات مرکز ایران اچ پی وی

طبق گزارش مرکز اچ پی وی ایران بیش از ۱۰۰ نوع ویروس پاپیلومای انسانی وجود دارد ۶۰ نوع ان بی خطر بوده و باعث ایجاد زیگیل در دست و پا می شود ۴۰ نوع دیگر در طول تماس جنسی وارد بدن شده و روی سطح پوست، واژن، مقعد، گردن رحم، سر آلت تناسلی مردان، دهان و گلو یافت می‌شوند. هفته‌ها یا ماه‌ها پس از تماس با شریک جنسی آلوده، زگیل‌ها ظاهر می‌شوند. همه‌ی ۴۰ نوع ویروس HPV که از طریق تماس جنسی منتقل شده‌اند باعث بیماری‌های جدی نمی‌شوند.

سویه‌های HPV کم خطر مانند HPV-۶ و ۱۱-HPV باعث ۹۰ درصد از زگیل‌های تناسلی هستند که به ندرت به سرطان تبدیل می‌شوند.

سویه‌های پر خطر ویروس HPV شامل HPV-۱۶ و HPV-۱۸ مسئول ۷۰ درصد از سرطان‌های دهانه رحم هستند.

دیگر ویروس‌های HPV پر‌خطر که ممکن است به سرطان نیز تبدیل شود شامل:

Hpv 45-33-52-58

از سویه های بسیار خطرناک اچ پی وی هستند.

11

علائم زیگیل تناسلی چیست

ویروس پاپیلومای انسانی اغلب هیچ علامتی ایجاد نمی‌کند و بدن با عفونت ناشی از آن مبارزه می‌کند. به طوری که بسیاری از مردم هرگز نمی‌دانند که آلوده شده‌اند.

عفونت با HPV پرخطر، طولانی‌ می‌شود و تغییراتی در سلول‌های دهانه رحم و به صورت نادر در سلول‌های آلت تناسلی و مقعد ایجاد می‌کند که می‌تواند منجر به انواع سرطان همچون سرطان دهانه‌ی رحم شود.

زگیل تناسلی و دیگر علائم آن ممکن است روزها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها بعد از تماس آشکار نشود. به طور کلی زگیل‌ها می‌توانند برجسته یا صاف، کوچک یا بزرگ، صورتی یا به رنگ پوست باشند. اندازه زگیل‌ها متفاوت است و ممکن است همزمان با اشکال واندازه‌های متعدد در کنار یکدیگر حضور داشته باشند.

آیا زیگیل تناسلی ترشح دارد؟

یکی از مواردی که انجمن بزرگ اچ پی وی ایران روی آن مطالعه انجام داده است، این بوده که آیا زیگیل تناسلی ترشح دارد؟

جواب بله است زیگیل تناسلی ترشح دارد و این ترشح معمولا با توجه به اندازه زیگیل های تناسلی کم و زیاد است، اما ترشح داشتن به این معنی نیست که بیماری بدخیم یا خوشخیم بوده یا در نوع و نحوه درمان هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. در مردان ممکن است در قسمت آلت تناسلی و مقعد که بافت های نرم تری نسبت به دیگر قسمت ها دارند ترشح بیشتر باشد، همچنین ممکن است در زنان میزان ترشح واژن در هنگام ابتلا به زیگیل تناسلی تغییر پیدا کند و غیر معمول باشد زیرا این قسمت بسیار عفونت پذیر بوده و امکان بیشتر شدن عفونت بسیار بالا است.

افزایش خطر ابتلا به بیماری اچ پی وی

طبق مطالعات چند ساله انجمن اچ پی وی ایران عواملی که اخطر آلودگی به ویروس پاپیلومای انسانی در افراد را افزایش می‌دهند شامل:

1. رابطه‌های جنسی بدون استفاده از وسایل محافظتی

2. رابطه‌های جنسی با چندین شریک جنسی

3. سابقه‌ی ابتلا به بیماری‌های جنسی دیگر

4. رابطه‌ی جنسی با افرادی که از سابقه‌ی بیماری‌های جنسی خود آگاهی ندارند

5. شروع فعالیت جنسی در سن کم و جوانی

22

عوامل زیر افراد را در خطر بیشتری برای ابتلا به زگیل تناسلی قرار می‌دهند:

1. سن کمتر از ۳۰ سال

2. سیستم ایمنی ضعیف

3. سابقه‌ی سوء استفاده جنسی در کودکی

4. نوزادانی که مادرانشان طی زایمان به ویروس HPV مبتلا بوده‌اند.

رای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید.

بهترین راه درمانی اچ پی وی

همانطور که گفته شد اچ پی وی ایران بزرگترین انجمن اچ پی وی حاضر در کشور عزیزمان بعد از مطالعلت فراوان و انجام آزمایشات پی در پی روی انواع این بیماری بهترین راه درمان را برای بیماران فراهم کرده و در قالب پکیج درمانی و پیشگیری کننده عرضه کرده است.

این پکیج تا به حال ۹۸ درصد از بیماران با اچ پی وی حاد را درمان نموده، به طوری که تمامی افراد هم از راحتی استفاده و دستور العمل های آسان مصرف پکیج و هم از نتایج عالی و برگشت ناپذیر این پکیج درمانی ویژه رضایت کامل داشته اند.

فعالیت این مجموعه معتبر زیر نظر سازمان بهداشت بوده و تمامی پکیج های ارائه شده توسط این مرکز اعتبار ویژه ای دارند.

پکیج های درمانی این مجموعه علاوه بر درمان قطعی بیماران، برای دسته از افرادی که قصد پیشگیری دارند  نیز بسیار مناسب است و در صورت استفاده از این پکیج به هیچ عنوان در معرض خطر ابتلا به زسگیل تناسلی و اچ پی وی نخواهند بود.

نتایجی که بعد از استفده از پکیج های درمانی انجمن بزرگ اچ پی وی ایران به دست می آید شامل موارد زیر است.

  • درمان قطعی و از بین رفتن زیگیل های تناسلی در بدن فرد بیمار و همچنین عدم ظاهر شدن دوباره
  • عدم اسرایتبیماری به دیگر افراد بعد از درمان

مزایای پکیج درمانی انجمن و مرکز اچ پی وی ایران

  • درمان قطعی با اعتبار ویژه و قیمت مناسب
  • ارسال پکیج درمانی به صورت کاملا محرمانه
  • گارانتی و تضمین جواب دهی پکیج درمان

33

سخن آخر

طبق تحقیقات و مطالعات انجمن بزرگ اچ پی وی ایران زیگیل تناسلی و ویروس اچ پی وی ممکن است که علامت نداشته باشد و فرد مبتلا متوجه نشود و با برقراری رابطه جنسی موجب انتقال شود. مرکز اچ پی وی ایران سعی کرده بهترین نوع درمان را برای افراد مبتلا و همچنین برای افرادی که قصد پیشگیری از این بیماری دارند فراهم سازد. این انجمن هموراه تلاش میکند سطح اطلاع رسانی را در جامعه بالا برده و بهترین روش های درمانی را ارائه میدهد.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید یا به وبسایت ایران اچ پی وی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://hpviran.com/

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار