|
|
کدخبر: ۱۸۵۹۵۱

انواع اکستنشن مژه در انتخاب نوع اکستنشن نقش بسیار مهمی دارد. با انواع مژه مورد استفاده و مدل های متنوع اکستنشن در ادامه بیشتر آشنا میشوید.

آیا هر روز صبح بیدار شدن با مژه های خیره کننده از خواب برایتان جذاب است؟ اگر چنین است، اکستنشن مژه بهترین راه برای انجام این کار است! به لطف انواع اکستنشن مژه‌ های موجود، برای همه آسان است که بدون توجه به شکل چشم یا ترجیح خودشان، یک مدل کاملاً مناسب برای خود پیدا کنند. از ظاهری طبیعی، مانند کلاسیک و هیبریدی گرفته تا مژه های پر زرق و برق تر مانند مژه های حجم دهنده روسی، به هر حال یک مدلی برای هرکس وجود دارد! بنابراین، با توجه به انواع و سبک های مختلف اکستنشن مژه موجود، باید بدانید چه چیزی برای شما مناسب است. برای آسان‌تر کردن انتخاب شما، فهرستی از انواع و مدل‌های اکستنشن مژه ارائه کرده‌ایم که برای تصمیم‌گیری آگاهانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

معرفی انواع مژه در اکستنشن

مژه های کلاسیک؛ شیک ترین

اگر می‌خواهید چشم‌هایتان را با ظاهری طبیعی جلوه دهید، مژه‌های کلاسیک یک گزینه عالی هستند. برای دستیابی به این مدل از انواع اکستنشن مژه، تکنسین مژه شما یک اکستنشن مژه را به هر مژه طبیعی وصل می‌کند تا طول و فری ظریف و در عین حال خیره‌کننده داشته باشد که می‌تواند هر نگاهی را به چشمان شما جذب کند. توصیه می‌کنیم با مژه‌کار خود در مورد نتیجه‌ای که به دنبال آن هستید مشورت و به نوع فر، ضخامت و طول اکستنشن فکر کنید.

پرپشت شدن مژه با 10 محلول خانگی و فوق العاده موثر را مطالعه کنید.

خانمی که اکستنشن مژه انجام داده | انواع اکستنشن مژه

مژه های حجم دهنده روسی

اگر می خواهید چشمان خود را به ستاره هر نمایشی تبدیل کنید، مژه های روسی حجم دهنده می توانند همان چیزی باشند که شما نیاز دارید! این روش از فن مصنوعی سبک وزن و با دقت ساخته شده، برای ظاهری شاداب تر استفاده می کند. هنرمند مژه شما یا هر فن را به صورت دستی می سازد یا از آنهایی که از قبل ساخته شده استفاده می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که اکستنشن مژه های حجم دهنده روسی ممکن است تا سه ساعت طول بکشد و معمولاً در مقایسه با کلاسیک ها گران تر هستند.

مگا حجم دهنده ها

اگر به مژه های حجیم علاقه دارید، مژه های حجم دهنده مگا برای شما مناسب هستند! حداکثر 16 اکستنشن تکی به هر یک از مژه های طبیعی شما متصل می شود. فقط تصور کنید که چقدر پر و خیره کننده می شود!

مژه های هیبریدی

اگر می خواهید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید، ست مژه های ترکیبی از انواع اکستنشن مژه میتواند راه حل مناسب شما باشد. میتوانید ظاهر سفارشی شده ماهرانه ای داشته باشید که مژه های کلاسیک را با اشاره ای حجم دهنده به آن اضافه می کند. قطعا چشمانی زیبا با وضوح بیشتر متناسب با شما و نتیجه دلخواهتان هستند.

با انواع اکستنشن مژه آشنا شوید

اکستنشن چشم عروسکی

اگر چشم های کلاه دار، ریزه اندام یا بادامی شکلی دارید که نیاز به کمی دقت دارند مدل چشم عروسکی گزینه خوبی برای شما است! مژه‌های بلندتر در مرکز و مژه‌های کوتاه‌تر در هر گوشه، شکلی گرد و جذاب ایجاد می‌کنند که توجه را به قسمت‌های میانی زیبای صورت شما جلب می‌کند.

اکستنشن چشم گربه ای

اگر می‌خواهید از چشم‌های ظریف و در عین حال فوق‌العاده زنانه گربه‌ها الگوبرداری کنید، اکستنشن مژه چشم گربه ای مناسب ترین مدل از انواع اکستنشن مژه برای شماست. برای ایجاد این مدل مژه، هنرمند مژه شما مژه های بلندتری را در گوشه بیرونی چشم و مژه های کوتاه تر را در گوشه داخلی می چسباند. این مدل ظاهری زیبا و زنانه به شما می دهد. به علاوه، اگر چشم‌های کوچکی دارید، ایده‌آل هستند و به درشت تر نشان دادن آن‌ها کمک می‌کنند!

انواع اکستنشن مژه | اکستنشن مژه ی یک خانم

اکستنشن چشم طبیعی

چشم گربه‌ای کلاسیک را بدون تمام درام آن تصور کنید؛ این همان سبک چشم طبیعی است! این مدل برای هر کسی که به دنبال ظاهری طبیعی و ظریف است ایده آل است. به علاوه، سبک همه کاره آن به این معنی است که برای هر شکل چشمی مناسب است! اکستنشن چشم طبیعی انحنای ظریفش را با داشتن مژه های بلندتر در گوشه بیرونی و دنبال کردن خط مژه از آنجا به دست می آورد.

اکستنشن چشم مبهم

این سبک جلوه ای بدون ساختار و در عین حال هماهنگ ایجاد می کند که توجه همه را به خود جلب می کند! برای به دست آوردن این مدل، مژه های بلند و کوتاه برای ایجاد حجم و ضخامت بدون رفتن به حالت پر زرق و برق متصل می شوند.

اکستنشن رنگی نوع خاصی از انواع اکستنشن مژه

اگر از مژه های مشکی و قهوه ای خسته شده اید، وقت آن رسیده که چند رنگ به آن اضافه کنید! رنگ های بنفش، صورتی، آبی یا سبز همه گزینه هایی هستند که میتوانند در اکستنشن رنگی استفاده شوند. همچنین میتوانید با افزودن یک رنگ غیرمنتظره در گوشه های بیرونی چشم، رویکرد ظریف تری را اتخاذ کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر این روش می تواند در تغییر مثبت ظاهر شما تاثیرگذار باشد!

اکستنشن بی رنگ

طرفداران کیم و کایلی، این مدل برای شماست! با استفاده از مدل موی مژه جدید، ظاهری رویایی داشته باشید. این مژه های ظریف و در عین حال پررنگ دارای ترکیبی از موهای بلند و کوتاه هستند که جلوه ای چشمگیر و مبهم ایجاد می کنند. می‌توانید سبک‌های کلاسیک، ترکیبی یا حجمی را انتخاب کنید همه این‌ها برای نشان دادن بهترین چشم‌های شما، درام ظریف یا مدل های چشمگیرتر بخواهید!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار