|
|
کدخبر: ۱۸۵۸۸۱

راز موفقیت در مهاجرت تحصیلی به کشورهای پیشرفته این است که کشور مقصد را با توجه به شرایط بازار کاری رشته خود انتخاب کنید. برخی از این کشورها با توجه به کمبود نیروی متخصص در برخی رشته‌ها، شرایط مهاجرت را برای آن‌هایی که در آن رشته‌ها تخصص، تحصیلات و سابقه کار دارند، آسان‌تر کرده‌اند. مثلاً رشته‌های مهندسی از آن رشته‌هایی هستند که کشورهایی مثل آمریکا و کانادا، برای مهاجرت تحصیلی و کاری فارغ‌التحصیلان آن‌ها تبدیل به بهشت شده‌اند.

اگر در رشته‌های مهندسی تحصیل کرده‌اید و نمی‌دانید که شرایط مهاجرت تحصیلی به کدام کشورها برای شما بهتر است، این مطلب را بخوانید؛ چون با این کشورها و بهترین مؤسسه برای اخذ ویزای آن‌ها آشنا می‌شوید.

بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی مهندسان کدام است؟

کانادا تنها بهشت مهاجرت برای مهندسان نیست و در این بخش قصد داریم تا بهترین کشورها برای مهاجرت مهندسان را به شما معرفی کنیم که شامل کانادا هم می‌شود.

images_1722769117_66af5edd5c30e

آمریکا

آمریکا یکی از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی محسوب می‌شود؛ مخصوصاً اگر در رشته‌های مهندسی تحصیل کرده باشید. این کشور از قدیم مهد صنایع بزرگ بوده و در حال حاضر هم میزبان غول‌های بزرگ تکنولوژی مثل اپل، گوگل، متا (فیسبوک) و ... است. در میان رشته‌های مهندسی، رشته‌هایی مثل هوافضا، نرم‌افزار، ایمنی و بهداشت شغلی، عمران و صنایع دریایی بازار کاری بهتری در آمریکا دارند و فارغ‌التحصیلان آن‌ها می‌توانند درآمد خوبی در این کشور داشته باشند.

آمریکا از معدود کشورهای جهان است که در آن به رشته‌های مهندسی به اندازه پزشکی اهمیت داده می‌شود.

کانادا

کانادا بهشت مهاجرت به روش‌های مختلف است؛ مخصوصاً مهاجرت تحصیلی که سالانه تعدادی زیادی از هم‌وطنان ما از طریق آن‌ها به کانادا مهاجرت می‌کنند.

این کشور یکی از بزرگ‌ترین منابع نفت و گاز طبیعی را در اختیار دارد و به همین دلیل رشته‌های مرتبط، بازار کاری خوبی در این کشور دارند. همچنین قوانین برابری اجتماعی در کانادا باعث شده که مهندسان مهاجر درآمد و شرایط پیشرفت مناسبی در این کشور داشته باشند.

البته اخذ ویزای تحصیلی از این کشور کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل تحصیل در این کشور و بعد اقدام برای ویزای کاری، بهترین روش مهاجرت مهندسان به این کشور محسوب می‌شود.

در ادامه با مهندس کامپیوتری آشنا می‌شوید که توانسته با کمک مؤسسه اپلایرز از کانادا ویزای تحصیلی بگیرد.

یک تجربه واقعی؛ مهندس کامپیوتری که با کمک اپلایرز به کانادا مهاجرت کرد!

اپلایرز به‌نوعی متخصص پرونده‌های سخت است؛ مثل پرونده مهاجرت مریم و همسرش که بعد از یک‌بار ریجکت شدن، توانستند با کمک اپلایرز از کانادا پذیرش تحصیلی و کاری بگیرند. نکته جالب هم این جا است که این زوج دفعه قبل تا مرحله اخذ پذیرش هم پیش رفته بودند.

تیم اپلایرز پس از ایجاد تغییر و تحولات اساسی در پرونده مریم و همسرش، موفق شدند برای مریم ویزای تحصیلی (Student Visa) در مقطع ارشد و برای همسرش ویزای کاری آزاد (Open Work Permit) از کانادا بگیرند.

رشته تحصیلی دوره کارشناسی مریم مهندسی کامپیوتر (با معدل 13.61) و مدرک زبان او هم دولینگو بود و اپلایرز توانست بهترین گزینه ممکن یعنی تحصیل در رشته Master of Global Management دانشگاه Royal Roads Universityرا برای او فراهم کند. دلیل شرح دادن شرایط مریم را در بخش آخر متوجه می‌شوید.

انگلیس

شاید به دلیل شرایط سخت مهاجرت تحصیلی، قرار گرفتن انگلیس در این فهرست عجیب به نظر برسد؛ اما بازار کار و درآمد عالی مهندسان در انگلیس، این شرایط سخت را توجیه می‌کند. اگر سابقه کار قابل‌اثبات و ارزشمند داشته باشید و بتوانید در سیستم امتیازبندی این کشور به امتیاز قابل‌قبولی دست پیدا کنید، شرایط مهاجرت به انگلیس برایتان آسان‌تر می‌شود.

images_1722769117_66af5edd60dd6

آلمان

آلمان بهشت مهاجرت برای رشته‌هایی مثل نرم‌افزار است. از طرف دیگر، بسیاری این کشور را پایتخت صنعتی اروپا می‌دانند و حضور کارخانه‌های خودروسازی نامدار در آلمان، شرایط مهاجرت کاری برای رشته‌هایی مثل مکانیک و برق را هم آسان کرده است.

دانشگاه‌های فنی این کشور هم از بهترین دانشگاه‌های جهان محسوب می‌شوند و در صورت مهاجرت تحصیلی به این کشور و تحصیل در رشته‌های موردنیاز، شرایط اخذ ویزای کاری برای شما آسان‌تر هم می‌شود.

بهشت مهاجرت خود را با کمک اپلایرز پیدا کنید!

اپلایرز یکی از معتبرترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی است که منتورها و مشاوران آن دارای تجربه و تخصص قابل‌اثبات برای اخذ ویزای تحصیلی هستند. مزایای زیر اپلایرز را از رقبای خود متمایز می‌کند:

  • 30 دقیقه مشاوره رایگان برای انتخاب دانشگاه و مقصد مناسب

  • انتخاب دانشگاه و مقصد مهاجرت بر اساس رشته، سابقه کاری، علاقه‌مندی‌های شما، شرایط بازار کاری مقصد و شانس گرفتن ویزای تحصیلی

  • تضمین بازگشت وجه در صورت عدم اخذ پذیرش

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اپلایرز، وارد لینک زیر شوید:

www.applyers.ir

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار